Re: CZy warto instalować SP1a do XP prof?

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 14:40:27 MET DST

Użytkownik "Danonwoj" <AAADanonwoj_at_konto.pl> napisał:
> Od momentu jak zainstalowałem SP1 nie działają mi poprawnie niektóre
> programy (np. Office-wiesza się, z nortonem też się coś dzieje).

No, teraz to konkretniej. Czyli nie jest tak, że SP1 powoduje problemy,
tylko, że po jego zainstalowaniu masz je u siebie.

Również używam Nortona ( nie tylko NAV-a, ale i Works i Ghosta) i nie ma
problemów ( były ze starszymi wersjami). System nie zwolnił (odpowiednio
ustawiony plik wymiany, wyłączone graficzne bajery).

Dla osób na stałym łączu nie bez znaczenia są aktualizacje zabezpieczeń.

pozdraviam,
pavel