Re: DDR 266 i DDR333- Czy można?

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 14:28:21 MET DST

> prawda.

> Nieprawda. Proponuję podręcznik fizyki dla szkoły podstawowej. Poszukać
> tematów: okres i częstotliwość sygnałów ;))
>
> No chyba, że Ty przez okres rozumiesz...pół okresu ;)

Heh, rozumiem przez to częstotliwość z jaką pamięć "zaskakuje".

Jeśli (a tak jest zwykle) na okres przypada jeden impuls
(jedna zmiana stanu układu), wtedy częstotliwość tych zmian
pokrywa się z częstotliwością zegara.
Pamięci DDR zmieniają stan przy każdym zboczu sygnału,
a więc dwa razy częściej, niżby to wynikało z częstotliwości zegara.
Dwa razy częściej, czyli 266 milionów razy na sekundę.

(przy czym przez "zmianę stanu" mam na myśli co to się dzieje na wejściach i
wyjściach, nie zaś stany poszczególnych bramek/przerzutników/czego tam
jeszcze wewnątrz układu)

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm  not .fmv