Re: ABIT NF7-S - macie jakies uwagi?

Autor: cube (cube2REMOVEIT_at_2com.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 14:31:32 MET DST

> obilo mi sie o uszy, ze
> ktorys radiator jest na niej kiepsko przytwierdzony do scalaka oraz ze
> zdarzaja sie klopoty ze sterownikami do chipsetu.

Kiepsko przytwierdzony ? ... hmm... rusza sie troche ale jakos mi to
specjalnie nie przeszkadza - nie ruszalem go.
Jak chodzi o sterowniki ... w nowych sterownikach chipsetu (ze strony
producenta) pod xp nie ma dolaczonego sterownika audio. Trzeba uzyc starego
sterownika dzwieku.
Przepraszam ze nie podaje wersji driverow - nie klepie z domu.

Ogolnie, po kilku dniach uzytkowania nie mam do tej plyty zastrzezen.

pozdr,
cube