segate baracuda i kontroler AP-1680 ATA133 Raid Card, problem :(

Autor: pietrek (zabiegany_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 13:31:56 MET DST

Witam, mam kontroler raid AP-1680 ATA133 Raid Card i dysk baracuda 7 120 GB 8
mb cache.
Problem polega na tym, ze kontroler nie wspolpracuje prawidlowo z tym hdd,
nie pozwala na start win xp pro sp1 podpietym na normalnym kontrolerze na
plycie.
Jesli przestawie zworke na hdd segata na 32 gb to wszystko jest ok.
Pisze, bo juz brakuje mi pomyslow co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy.
Moze ktos mial podobne problemy i sie podzieli rozwiazaniem.
sterownik do raida mam uaktualniony, brak konfliktow ...
Jedno co mnie zastanawia to ze dyski moge u siebie formatowac pod xp tylko na
ntfs ... fat32 mam niedostepne z ide na plycie ...
z opisu na http://www.ivmm.com/eio/products_ap1680.html wynika, ze powinno
dzialac wszystko, tylko ... nie dziala.
Prosze o pomoc - sam juz nie wiem co mam dalej zrobic.
Pozdrawiam, pietrek