Re: Ile moze byc 'plamek' na LCD ?

Autor: Jaro (jaroc_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 12:36:42 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot_at_usunto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem wlasnie kilka sztuj LG 1515 i mam pytanie : ile martwych pikseli
> moze byc abym mogl zareklamowac ten sprzet ?
>
> Fantom
> ps. Podlaczylem dpiero jeden i nie ma ani jedengo walnietego piksela, ale
na
> zapas wole sie zapytac bo kupilem ich kilkanascie sztuk

Jezeli kupowales jako indywidualny odbiorca (czyli ze sklepu nie z hurtowni)
to musisz miec powyzej 5 zeby reklamowac.
Jezeli z hurtowni to powinni wymienic nawet przy jednym wypalonym punkcie,
tyle ze trwa to 2 tygodnie.
Jak masz lekko mniej ale w centralnej czesci ekranu to tez mozna sie kłucic.
Ja kupowalem jako firma, mialem 2 i wymienili, ale dopiero jak sie
dowiedzieli ze wystepuje jako firma, jako indywidualny kupiec nie mialbym
szans.

Pozdrawiam
    JaroG