Re: Warto kupic PC w MediaMarkt ?

Autor: RD (rdrozdzynski_at_ssn.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 10:32:55 MET DST

Nie polecam za żadne skarby kupowania PC-ta w jakimkolwiek hiperku. Bzdura
poparta doświadczeniem. Ostatnio kilka dni temu próbowałem zainstalować Win
98se na "nowiutkim" Celeronie 1,7 GHz. Paranoja. Nawet po ludzku do końca
instalacji nie doszedłem bo wywalał cały czas błędy na dysku. Pomijam
również to, że ów Celeronik chodził z prędkością Pentium 100 (!).
Pozdrawiam. I prośba do wszystkich. Naprawdę zastanówcie się przy kupowaniu
sprzętu, gdzie go kupić.