[Compaq] Do znawców napędów CD

Autor: Hubert (hubert_news_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 10:25:39 MET DST

Zanabyłem niedawno Compaczka Deskpro (Pentium II) bez napędu CD, więc

chcę do niego dokupić taki napęd. Ale jest on nieco inny - wtyczka
jest 50 pinowa, nieco mniejsza niz zwykłe ATA -
prawdopodobnie taki sam konektor jak w 2,5" dyskach.
I właśnie na allegro zanabyłem taki CD (TEAC CD-224E-Bxx), ale...
cholerka... nie sądziłem, że istnieje trzeci standard! Ten jest też
ok. 50 pinowy, ale taki drobniutki - wtyczka w CD o szerokości 2 cm!
W specyfikacji stoi, że się nazywa: JAE KX15-50KLD.
Hmm... A jak się nazywa ten "mój" konektor w Compaczku? Czego szukać?

Bo raczej do tego mojego Teac'a przejściówki nie dostanę...

Czy są dostępne (oddzielnie) kabelki do dysków 2,5"?

pozdrawiam
Hubert