Re: Divx w DOSie i Linuksie

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 10:16:44 MET DST

Witam.
Pan(i) orcio <orci0_at_op.pl> na pl.comp.pecet napisał(a):
> Mam problem z ogladaniem filmow skompresowanych DivX 5 nie nadonza
> obraz za dzwiekiem moze mam zawalony windows programami wiec

Całkiem możliwe, wciśnij Ctrl+Alt+Del i zakończ wszystko poza explorerem
i systray'em.

> oprocz QuickView Pro polecacie pod DOS??? Czy bede mial dalej problem
> z filmami odtwarzajac je w taki sposob? (AMD K6-2 500MHz, 128RAM,
> Geforce 2 MX400)

Dla takiego sprzętu możesz spróbować pakietu ffdshow. Ja na podobnym
sprzęcie (nawet troszke wolniejszym) uzyskiwałem dość dobre wyniki.
Sprawdziłbym też ustawienia co do karty graficznej, jaki sterownik, ile
kolorów (16 bit czy 32). Możesz też zjechać z jakością dźwięku (jeśli
jest w MP3), ustawić na mono lub/i 22 kHz.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | www.wolek.prv.pl | wolek[at]pf.pl