Re: ostrość obrazu w TNT

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 09:48:19 MET DST

> Potwierdzam 100%. Diamond Viper V550 AGP siedzi w moim kompie juz ladnych
> pare lat. Nie spotkalem karty tej klasy, ktora daje taki obraz. Zyleta.

Ja jak zmieniłem powyższe na GF4Ti to pierwsze dwie karty oddałem do sklepu bo
myślałem, że są uszkodzone ha ha ha.
Dopiero jak zapodałem Asusa i miał jakość podobną do tych oddanych stwierdziłem,
że jak chcę mieć GF4Ti to muszę zapomnieć o jakości obrazu 2D znanej z
Vipera.... Masakra. A najgorsze co można mieć to dobry monitor, które nie
"aliasuje" jakości karty ha ha ha....

--
Mariusz