Re: athlon 64 czy fx

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 08:05:06 MET DST

Gdzieś na stonie chipa kiedyś wyczytałem, że AMD ma wprowadzić jeszcze przed
premierą Athlona64, jego wersję 32 bitową (z zablokowaną możliwością
wykorzystania go jako procka 64 bitowego). W uzasadnieniu podają, że jest
duże zainteresowanie prockami 32 bit i do premiery Athl64, będą one
sprzedawane jako kolejna wersja Athlona. Może chodzi o to właśnie. Pewien na
100% jednak nie jestem. Jeżeli jestem w błędzie to proszę o sprostowanie.
Pozdrawiam
Maxx