Re: ABIT NF7-S vs ASUS A7N8X Deluxe

Autor: gibs0n (gibs0n_at_skysquad.net)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 07:13:14 MET DST

Użytkownik "Pamir" <pamir_kr_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> Witam wszystkich!!
> Mam zamiar zmodernizowac sobie kompa i stanalem przed wyborem plyty
glownej.
> Jeszcze do wczoraj bylem prawie na 100% zdecydowany na Asusa jednak po
> lekturze ostatniego artykulu na pclab.pl o tych plytach mam pewne
> watpliwosci. Czy to rzeczywiscie mozliwe aby Asus rev.2.0 mial az tak
> mniejsza wydajnosc niz jego poprzednik rev.1.3? To tak jakby "krok w tyl"
> producenta tej plyty; o tyle dobrze ze sie mniej grzeje od wersji 1.3. A
> moze wybrac tego Abita(v2.0)? W sumie wyposazenie jest podobne...

a ja z kolei mam Asusika , wlasnie tego ktory jest w temacie, z tym ze
rev1.4 (nie wiem jaka jest roznica w porownaniu z rev2.0 - fsb ? fsb moge
spokojnie ustawic na 200:)
jestem z tej plytki bardzo zadowolony, mam na niej podkreconego athlonika
1700 i sysko smiga :))
co do Abita to nie moge sie wypowiedziec , ale od znajomych slyszalem ze to
rownie dobra plytka..

pozdr
gibs0n