Re: tuner tv

Autor: monia (monia_mb_at_op.pl)
Data: Wed 10 Sep 2003 - 00:44:15 MET DST

Użytkownik "allerune" <allerune_at_NOSPAMtlen.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Na co zwracac uwage przy zakupie tunera TV??? Co maja te drozsze czego nie
> maja tansze? Czy miedzy tunerami o roznych cenach wystepuja roznice w
> obrazie ktory generuja? Jakie sa wymagania sprzetowe, czy przy duronie
1000,
> 400 ramu i karcie graficznej Radeon 9100 bede mogl sobie cos nagrac z
> telewizji ???

to może jeszcze ja dorzuce swoje "trzy po trzy" =0)
pytanie brzmi: co w ogóle potrzeba żeby se móc filmik z tv nagrać ??
gdyby był ktoś uprzejmy wyjaśnić jak murzynowi z Kongo to byłabym
wdzięczna...
pojęcia zielonego nie mam na ten temat, a nagrywaniem byłabym zainteresowana
jak najbardziej ;)
jeszcze dodam: Radka 9100 mam... pewnie tego co kolega wyżej, proc P IV
2,4, 512 ddr...
za sugestie z góry thx
pzdr monia