Re: Potrzebna drukarka laserowa.

Autor: allerune (allerune_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 23:26:43 MET DST

Użytkownik "K.R.A" <kravx_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Potrzebuję zakupić drukarkę laserową, dobrze by było niedrogo.
> Jednak w dziedzinie laserówek jestem niezorientowany, może ktoś doradzi
> co nieco.
>
> Narazie typuję HP 1000
> i Kyocera FS-1010

Najlepsze co mozna w tej dziedzinie zrobic to kupic uzywanego HP 4, wydasz
na niego jakies 500 zeta (mowie o towarze uzywanym z gwarancja), plus 140 za
toner ktory wydrukuje ok. 8000 kopii. Sama drukarka jest praktycznie
niezniszczalna (podobno mozna zrobic na niej do 2 mln kopii, na tych
nowszych kilkadziesiat tysiecy - oszczednosc materialow), a toner mozna
regenerowac pare razy. Raczej nie bedzie Ci potrzeba wiecej niz 600 dpi,
koszty zwroca sie szybko no i jakosc gwarantowana ;)

--
allerune