ati 1900 sapphire - wk... juz mnie ! co jest ?!!!

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 23:13:08 MET DST

Dzialam w Windowsie juz kilka tygodni.
Chcialem sobie w cos zagrac i kupilem Delta Force -BHD (ps zajebi gierka)
No ale jako ze w Win bez problemow sie nie obejdzie...
Dzien 1. Jakies niedomalowania na ekranie
Dzien 2. Obraz jakby bez tekstur, a za to mam kasze kolorowa - no moze
wieksza od jednego piksela. Ale gra sie nie zacina
Dzien 3. Przeinstalowalem drivery na anjnowsze - instalowalem to 3 w 1 -
driver,ctrl panel i cos tam jeszcze. Dupa. Gra sie zacina - blue screen - a
problem jest z plikiem ATI3D2AG.DLL.

O co chodzi ?!!! Wczesniej gralem w gierki i bylo wszystko cacy. Czy moze
dlatego, ze vga sie przegrzewa ? Do tego sapphire 9100 dali taki gowniany
radiator......a wentylek buczy juz po kilku tygodniach.
Anyway, moze to byc spowodowane przegrzewaniem ? Qwa nie mam czym sprawdzic
temperatury, a w sklepie elektronicznym (ponic najlepszy w miescie) nie maja
NIC do mierzenia temp. Ludzie !!!