Re: GeForce2 MX 400 - nie działa TV out

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 22:53:25 MET DST

> Czy próbowałeś uruchomić PC
> z odłączonym monitorem, a zamiast tego
> podłączonym (prawidłowo) TV?
> Windows sam powinien znaleźć "nowy monitor"

Tak, pomaga. Dziwne to trochę - uruchamiam komputer tylko
z telewizorem, podłączam monitor już w trakcie pracy i
włączam klonowanie tak żeby mieć obraz na obu ekranach...
Wszystko OK, tylko trochę mało wygodne - przy każdym starcie
muszę odłączać monitor.

Dzięki.

PS. Gdyby jeszcze tak można byłoby się pozbyć czarnego
obramowania na telewizorze (obraz nie pokrywa całego ekranu)...

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm  not .fmv