Re: gdzie kupie monitor w Bydgszczy?

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 23:01:12 MET DST

Użytkownik "soonic" <soonic_at_op.pl> napisał w wiadomości

> dzieki, sprawdzilem ich strone i sa troche drodzy, poza tym nie maja
towaru
> ktorego szukam:(

Trudno znaleźć tańszych (w Bydgoszczy), sam zobacz:
http://www.reset.bydgoszcz.pl/ (blisko dworca PKP)
http://sklep.logos.pl/sklepl/index.html (centrum)
http://www.alfa.pl/ (Fordon)
http://www.ptr.pl/ (Auchan)

http://www.interes.com.pl/
To hurtownia, ale sprzedają również w detalu
Ul. Kościuszki 27 - na www nie ma cen.