Re: Skle komputerowy w sieci

Autor: Wonder (wonder34WYTNIJ_TO_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 22:59:34 MET DST

> Witam, czy znacie adres jakiegos sklepu komputerowego w sieci ktory nie
wymaga
> zgadzania sie na uzywanie przez dany sklep moich danyc osobowych, jak to
ma
> miejsce np w komputroniku? Nie chce zwyczajnie dla glupiego zakupu
obdarowywac
> czyjas baze danych moimi danymi osobowymi

Musisz poszukać sklepu, który będzie wysyłał towar na numer skrytki
pocztowej, bez żadnych innych danych. Ja o takim mie słyszałem, ale może
są? Jeśli chcesz dostać towar do domu, to musisz podać adres i nazwisko.
Sklep musi te dane przetwarzać (wysłać zamówienie do magazynu, napisać
adres na przesyłce, itp.). Musisz się zgodzić na przetwarzanie tych
danych. Inna ewentualność to zamówienie na numer skrytki, wpłata pieniędzy
na numer zamówienia, wysłanie towaru na numer skrytki pocztowej. Szukaj,
może znajdziesz.

Wonder