Re: DDR 266 i DDR333- Czy można?

Autor: Wiktor S. (wswiktor_at_poczta.fmv)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 22:47:24 MET DST

> To nie jest 266 MHz!

Na magistrali - nie, wewnętrznie w pamięci - tak, na tym
cały numer polega ;-)

> W przypadku pamięci PC2100 (niepoprawnie nazywanych DDR 266)
> częstotliwość zegara taktującego wynosi 133 MHz -- dokładnie
> TYLE SAMO, co w przypadku pamięci PC133 (SDR SDRAM). Jedyna
> różnica polega na tym, że pamięci SDR przesyłają w ciągu
> jednego cyklu zegarowego jedną paczkę danych, a pamięci DDR
> -- dwie paczki.

Ciut inaczej. Pamięci DDR przesyłają dane przy każdym zboczu zegarowym, a
nie tylko przy opadającym czy tylko przy rosnącym. Tak więc choć taktowane
zegarem 133MHz, działają na 266MHz.

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm  not .fmv