Re: Strona o kompresji danych

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 22:35:31 MET DST

Z ust Michał Wojteckia padły jakże celne słowa:

> Mam na informatykę przygotować referat o kompresji danych. Szukalem troche
> w internecie, ale zbyt wiele nie znalazlem. Czy ktos zna adres strony na
> ktorej bylaby opisana historia kompresji danych, metody i inne tego typu
> podstawowe rzeczy? W szczegolnosci potrzebna mi historia kompresji.

Eh, bratku... niespełna 10 minut z Googlem...

http://www.ire.pw.edu.pl/zejim/rois/dydaktyka/koda.shtml

http://www.tcs.uni.wroc.pl/~mirekk/lehre/kompresja98/ - linki, nie przegap

http://www.republika.pl/fingolfin/kompresja/

http://www.republika.pl/mczard/teksty/huffman.html

http://www.pckurier.pl/archiwum/artykuly/stolowski_pawel/byterun/

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski "Wyobraźnia jest ważniejsza
GG:3087827          od wiedzy" Albert Einstein