utrata danych....

Autor: Mariusz Lonca (mariuszlonca_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 18:15:32 MET DST

na szczescie jeszcze nie. mam od niedawna xp i nie wiem jak zrobic to co pod
98 bylo banalem. otoz chcialbym zgrac sobie na plytke spakowana ( ghostem
np. ale pod xp nie chodzi - dos:) ) partycje systemowa. w razie awarii
zrobic partycje na nowo i z plytki skopiowac system.
pod xp jest ponoc jakies narzedzie do tego, ale jak probuje je odpalic
(msbackup chyba to sie nazywa) z panelu sterowania to nie moze tego
programiku w systemie znalezc. poza tym jesli to jest taka sama kopia
zapasowa jak 98 to dziekuje bardzo. poza tym to xpekowe narzedzie chyba nie
pomoze jak dyski logiczne trafi szlag.
co radzicie?