Re: Pomocy z TV OUT-em

Autor: Sonia & Romek (romario07_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 17:45:30 MET DST

> No to faktycznie pojawia się problem - może ktoś Cię pokieruje: kursor
> troszkę w lewo i do góry, o już prawie, prawie...... jest, dobra kliknij
> 1 raz lewym przyciskiem.... :-)))
> Nie mam pojęcia czemu klonowanie nie działa u Ciebie. Spróbuj jeszcze
> tego TV-toola jak sugerował kolega <<nObI>>.

TV Tool nie daje nic a przy jego uruchomieniu wyswietla komunikat ze nie
wykryl TV OUT-a na karcie. Ale juz mi to działa ale bez klonowania tylko
według wskazówek : "Nie używaj klonowania.Użyj standardowe dzielenie
ekranu.Klikając prawym na
ikonkę w trayu (tą od karty graficznej).W menedżerze pulpitów wybierz nViev
Properties następnie klik na [klawisze aktywujące] wybierz [Przejdź do
następnego urządzenia monitorowego],kliknij dodaj i utwórz skrót
np.Ctrl+T.Teraz użyj skrótu, jeśli masz połączone kabelki karty z
telewizorem i wybrany na TV tryb AV(w TV ustaw SVHS lub VIDEO) to powinien
pojawić się obraz z kompa.U mnie działa,a obraz jest jak z DVD.Moja grafa
GF2 detonator 45.23."
To u mnie działa.
Pozdrawiam