Re: Komputer dla architekta

Autor: Volcan Computers (volcan.computers.nospam_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 17:39:43 MET DST

> Karta Graficzna - no wlasnie jaka? Mi rzychodzi do glowy tylko ATI, bo

Zależy w jakim programie pracuje. Ja pracuję w Microstation i niestety nie
znalazłem sterowników dla Radków, przy których nie występowałby dość niemiły
dla mnie efekt. Mianowicie po pewnym czasie pracy kursor zaczyna "mazać" tło
programu i pojawia się pulpit. Linie itp nie są uszkadzane, no ale nie da
się pracować - przebija wszystko - łącznie z ikonkami. Niestety :(
Może to wina starej wersji programu (SE) no ale nie stać mnie na nowszą ;(

Pozdrawiam :)
volcan

PS Nie wiem jak zachowują się Radeony w innych programach CAD-owskich. Ja
już miałem zamontowanego Radka 9100 Herculesa, Sapphire ale nici tego ;(

v.