Re: Zmiana zasilacza - czy zestaw pójdzie na słabszym?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 16:08:55 MET DST

Użytkownik "Forrum Power Company" napisał:

> Chcę zmienić zasilacz z 300Watt na 235 Wat
> Czy ten słabszy nie będzie miał problemów

To zależy jaki to zasilacz. Jeżeli teraz masz coś w stylu Codegena i
zamieniasz na drugi podobny, to może się okazać, że system nawet nie
wystartuje lub nawet spali się wskutek przeciążenia. Równie dobrze może
działać bez najmniejszego szwanku - wszystko zależy od konkretnego
egzemplarza, bo powtarzalność serii w przypadku takich masówek jest zerowa.
Jeśli natomiast zamienisz zasilacz na jakiegoś leciwego i sprawnego
Enlighta, to nie powinieneś mieć najmniejszych problemów.

--
Pozdrawiam,
Sniper