Re: pobor mocy z 12V

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 16:00:01 MET DST

Użytkownik "Lopi" napisał:

> ile moze ciagnac pecet z zasilacza ale z linii 12V
> wymyslilem sobie, ze podlacze monitor pod zasilacz,
> bo mam lcd i on ma zwenetrzny zasilacz 12V3A

Tani, 300 watowy Codegen dopuszcza na tej linii obciążenie do 13-15A (w
zależności od modelu). Z jednej strony nie jest to zbyt dużo, z drugiej w
przypadku skromnej konfiguracji (mało napędów, wentyli, itp.) powinno
wystarczyć dla uzyskania zapasu tych 3A. Osobiście jednak nie odważyłbym się
na taki pomysł - w przypadku jakiejkolwiek awarii zasilacza monitor masz już
"z bańki". No chyba, że twoim zasilaczem jest jakiś naprawdę markowy sprzęt,
to wtedy byłoby już bezpieczniej. Ale... chyba lepiej dmuchać na zimne.
Odradzam.

--
Pozdrawiam,
Sniper