Re: Komputer dla architekta

Autor: lord (lordq_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 15:25:27 MET DST

> Kolezanka poprosila mnie o zlozenie dla niej komputera. Komputer ma sluzyc
> jej do zwyklego uzytku (www,e-mail,word,itp+czasami_gry+programy
> multimedialne) oraz do pracy (jakies programy to architektury, zapewne CAD
> podobne). Cena - do 2000zl bez monitora. Oto co udalo mi sie zlozyc :

za 2000 zestaw dla architekta to chyba jakas pomylka do domowego
zastosowania ok (to co podales wstyknie plus karta jakis radeon 9100) .
dla architekta (grafika) min to 1 gb ram , procek oparty na p4 z ht , hdd w
macierzy np. 2x 80 gb 8 mb cache i przede wszystkim monitor (najlepiej na
kineskopie mitsubishi) i grafika nie jakies radki 9100 czy inne wynalazki

znajac zycie kumpela za 2000 chce to wsio osiaganc do tego dokupic monitor
17 cali lub ewentualnie 19 do 900 zl wiec wybacz ale to nie wyjdzie zestaw
dla architketa tylko sredniej klasy komp do domowych zastosowan .