Re: wycena konfiguracji

Autor: Wojciech K \(no spam\) (cgi_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 12:52:33 MET DST

Użytkownik "Tukan" <tukan_at_garwolin.cjb.net> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Ile wyniesie mnie ponizsza konfiguracja, jezeli sam kupie czesci i sam
zloze
> ??
>
> Obudowa Codegen 300W
> Płyta główna Gigabyte 8IPE1000L
> Procesor Pentium IV 2,4 MHz 533
> Radiator Wiatrak
> Karta graficzna 64MB Geforce 4MX440 DDR AGPx8
> Napęd dyskietek FDD 1,44 MB, 3,5"
> Dysk twardy 80GB 7200 8 cache
> Pamięć operacyjna 256MB DDR 400MHz
> Karta dźwiękowa Zintegrowana z płytą główną
> Napęd CD-RW 52/24/52 LG
> [...]

Stary co ty jakiś dziwny jestes !
Jaki dysk twardy ? model
Jaka pamięć ? I po jaką cholerę 400 skoro proc 533
Nagrywarka Ok a jak bedziesz chciał obejrzeć DVD ?

Procesor 2,4 a karta graficzna taka jak do PIII 1000
A nie lepiej dobrać wszystko tak zeby pasowało do siebie
Chyba że będziesz liczył seti jesli tak to już nic nie powiem

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/