tv-out w rad8500 HIS

Autor: Tomasz Milewski (tomail_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 13:35:45 MET DST

witam!

Zamienilem wlasnie rad9000 na 8500 i wszystko
byloby pieknie gdyby nie problemy z uzyskaniem
porzadnej jakosci obrazu na ekranie tv, z poprzednia
karta nie bylo zadnych klopotow a jakosc obrazu
na telewizorze byla znakomita a ze trafil mi sie po
okazyjnej cenie rad8500 tom ulegl pokusie i dokonalem
zamiany :-)

w windowsach wszystkie filmy - dvd ,divx chodza jak nalezy
ale po podlaczeniu kabla do tv - obustronny s-video - filmy
wygladaja koszmarnie, kilka kolorow na krzyz i przebarwienia,
nie wiem co jest grane? rad9000 nie zmuszal mnie do wnikania
w szczegoly techniczne po prostu wszystko dzialalo po pierwszym
podlaczeniu, wysylam sygnal S.O.S ! :-)

rad8500 (250/250) ,bios 7.006 ,catalyst 3.5, dx8.1