serdecznie dziekuje czlowiekowi o ksywce "Baroo"

Autor: AndoreJr (andore.tnij.to_at_antispam.wp.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 11:55:22 MET DST

padł mi dysk Fujitsu ze znanej padającej serii 40GB i utraciłem sporo nie
zachowanych nigdzie danych na nim zawartych. Chciałem już twardziela wywalić
na śmietnik, ale natrafiłem na poradę użytkownika Baroo z 2003-08-27, żeby
zawinąć dysk w folię i zamknąć w lodówce. Tak zrobiłem i po godzinie
chłodzenia dysk ożył na 2 godziny - dokładnie tyle, ile potrzebowałem na
odzyskanie jego zawartości i zrobienie obrazów partycji z myślą o nowym HDD.
Mimo, że dysk chrobotał w czasie pracy niemiłosiernie (chyba poleciała w nim
mechanika), odzyskałem wszystko :-)))

Baroo: serdecznie dzięki - masz u mnie ogromny dług wdzięczności

--
Pozdrawiam!
 ---Andore-Jr---