Problem z nagwywaką lub z nero

Autor: Anonim (darek_at_pop.e-wro.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 08:25:44 MET DST

Witam,

Pytanko,

Kupiłem TEACA 52/24/52 i przy próbie nagrania płyty pliku ok.700 MB na płytę
700 MB ( wszystkie dane mieszczą się w żółtym pasku dla jasności) nero
wypluwa płytkę informując , że jest za mała.
Próbowałem na płytach różnych firm. Nie włącza się też przepalanie.
Dla informacji. Przy testach Nero Speed pokazuje, że wejdzie i i to
spokojnie
I tak przy okazji. Można Nero Burning ROM "nauczyć" tych informacji ze
Speeda?

Pozdrawiam,

Anonim.