Celeron300A -> PIII550 & PCChips

Autor: Przemek100 (przemnet_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 08:20:39 MET DST

Witam
Kiedyś juz poruszałem ten problem, spróbuje jeszcze raz z większą liczbą
danych.
Mam płytę - PCChips M726 /stara najtańsza płyta, Slot1, max 100MHz (nawet
133), ma zasilania AT i ATX, używam AT/.
Mam również procesor Celeron 300A ustawiony od zawsze na 450.
Od niedawna mam również Intel Pentium III 550 MHz /na Slot1/. Włożyłem go -
komputer ruszył /pokazał procesor - i(Unknown)550. Ale niby działał. Tyle
tylko, że przy instalacji windows - scandisk - trwał chyba 5 minut na
czystej partycji 10GB, a instalacja Windy - "pozostały czas instalacji 320
minut". Więc chyba bardzo wolne operacje dyskowe /ale tylko HD, bo CD, Foppy
itd działają normalnie/.
Gdy włożę stary procesor /300/ dzieje się tak dalej do momentu całkowitego
zresetowania BIOSa, potem stary działa dobrze.
Sciągnąłem właśnie jakiś BIOS z PCChips do płyty, może to coś zmieni ?
Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

Przemek