Re: ASUS P4P800 DeLuxe - konfiguracja

Autor: MarKol (markol4_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Sep 2003 - 06:42:46 MET DST

Witam!

Użytkownik "KriSSo" <krisso75_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:bji7fq$204$1_at_atlantis.news.tpi.pl,

> Ehh, zazdroszczę.

> Szkoda, że od razu tego nie napisałem.
> Zasilacz to Chieftec 360W HPC360-202.
> Sądzę, że jest to wystarczający zasilacz.

Z nazwy i firmy niezly - to fakt. Niemniej warto podlaczyc jakis inny aby
miec spokojne sumienie.
Jesli nic nie pomoze to pozostaje wyciagniecie sprzetu na stol i powolna
jego kompozycja polaczona z testowaniem - bo problem zdaje sie byc czysto
sprzetowy. Kiedyz zdarzylo mi sie ze plyta byla zbyt mocno przykrecona do
obudowy i troche odksztalcona i efekt byl podobny. Wszystko polozone na
stole dzialalo, a w obudowie nie.
Moze tez byc 1000 innych rzeczy niestety. Nie podales jaki masz ram.

Pozdrawiam,

--
Marek Kolacz