Re: Tuner KWORLD blokuje start systemu

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 15:02:52 MET DST

W artykule <bjcv7p$s15$1_at_atlantis.news.tpi.pl>
Usenetman *BartekK* (sibi_at_terror.org.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>montuje duzo takich tunerow, czasem tak sie zdarza... czego wymagac za 170zl
>zreszta mialem to samo w moim kompie, walniety tuner... wymienilem i jest ok

A nie wiesz co poradzić na coś jakby przebicie na dźwięku? Po prostu od
jakiegoś czasu strasznie mi buczy podczas nagrywania, jak tak się
przysłucham, to okazuje się że, to przebicie jest od twardego dysku.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog\at/wp.pl
http://deadlog.webpark.pl/info.html