Sygnał do karty muzycznej bez wejścia?

Autor: Usenetowy (usenetowy_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 23:55:37 MET DST

Witam grupe, przepraszam jesli lamerzę. Mam kartę muzyczną, niestety bez
wejścia 'Line' (wiadomo - laptop). Jak wpuścic sygnał dzwiękowy do do tej
maszynki? Domyślam się, że na USB, ale jak to się nazywa, gdzie to dostać?
Tylko ni mówcie, że trzeba urządzenie za 800 zł (słyszałem o takim). :-(
Z innej beczki, wbudowane głosniki laptopa nie mają recznej regulacji
sygnału. Raz za cicho, raz za głośno. Sterowanie z Win jest takie sobie. Ale
tu chyba nic się nie da, prawda?
Pozdrawiam
Usenetowy