Modem wewnetrzny na PCI slim

Autor: Zdenek Smetana (zdeneksmetana_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 21:44:54 MET DST

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów widział "na własne oczy" modem wewnętrzny
na karcie slim PCI (z krótszym śledziem?)

Teoretycznie można kupić "niski" modem z przydługim śledziem i potem
nadmiarowe centymetry uwalić siekierką, ale to takie nieeleganckie... ;)

Wiem, że np. Adaptec do kontrolerów SCSI daje często dwa śledziki
w komplecie - długi i krótki - pytanie, czy jakiś producent modemów
robi podobnie? Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Moja obudowa
ATX slim będzie bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam,

ZS