Re: monitor CRT 19"

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 17:32:53 MET DST

Użytkownik "Artur Czeczko" napisał:

> Nie wiem, co masz na myśli mówiąc o żarzeniu kineskopu.

Połączenie silnego światła (kontrast u mnie na ok. 70%) z błyskami podczas
zmiany wyświetlanych obrazów. Na krótką metę jedno i drugie nie jest
odczuwalnie męczące, ale po wielu miesiącach/latach może powodować
uszczerbek na zdrowiu. W dodatku im większy monitor, tym więcej światła
padającego na oczy.

--
Pozdrawiam,
Sniper