Re: Czy jest możliwe?

Autor: Artur Czeczko (art_at_eno.one.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 16:52:29 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Tak. Oczywiście obie karty nie mogą pracować w tej samej
> sieci lokalnej.

Hm, polimeryzowałbym.
W typowych zastosowaniach to owszem, nie będzie działało.
Ale jeśli ktoś sam napisze takie sprytne oprogramowanie,
które coś tam będzie robiło z tymi pakietami...
Karty między sobą prawdopodobnie nie będą mogły nic
przesyłać. Mogą natomiast wysyłać pakiety do innych kart.
Mogą też odbierać. Jeśli w sieci będzie hub, to obie karty
będą odbierały te same pakiety. A jeśli będzie switch, to
najprawdopodobniej będą odbierały pakiety na przemian.
Połączenia TCP prawdopodobnie nie uda się zestawić,
ale - jak wspomniałem - jak ktoś ma zacięcie programistyczne
i napisze coś na odpowiednio niskim poziomie.........

Pozdrawiam,
Artur