Re: ASUS P4P800 DeLuxe - konfiguracja

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 15:50:01 MET DST

W artykule news:bjhlg4$6v4$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Wudek z adresu <wudek_at_polbox.com> napisał(a):

> Witam,

Witam..

> To sprzet:
> Asus P4P800 DeLuxe,
> PIV 2,4 533,
> 2x512 RAM 333 Kingston (ust. Dual Channel)
> ATI Radeon Pro 9500 128
> HDD 120 Seagate 7200/8

Mój sprzęt:
Asus P4P800 (bez DeLuxe)
PIV 2.8 HT 800
2x256 RAM 400 (ust Dual Channel)
ATI Radeon PRO 9500 128
HDD 160 Samsung 7200 ATA 133

> To problem:
> Przy starcie bios daje 2 beepy (chyba parity error).

U mnie beepa tylko raz

> Dalej wyglada wszystko ok - bootuje sie WXP.

U mnie dalej również jest ok - bootuje się WXP SP1

> Natomiast bawie sie troche montazem - i mam bardzo czeste zwisy kompa.

Montażem się nie bawię, ale mam bardzo częste zwisy kompa. Ale nie ma blue
screen'ów tylko chamski freez. Nie działa wtedy już nic. Ani mysz, ani
ctrl+tab, nawet zegar w tray'u staje heh.
Zdarza się to średnio raz na 3, 4 czasem 5 godzin. Wtedy pozostaje tylko i
wyłącznie przycisk RESET. Całe szczęście mam ten przycisk w obudowie :).

> Mial ktos podobne problemy z Asusem ?

Przyłączam się do pytania.

--
Pozdrawiam,                           mailto:krisso75_at_o2.pl
KriSSo