Re: płyty główne GIGABYTE

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 15:24:44 MET DST

> Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukaszekled_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie masz pewności, nie udzielaj rad.
> Ma taką możliwość i nie tylko...
> Można sprawdzić tu:
> http://www.giga-byte.com/Motherboard/Support/Manual/Manual_GA-7VA.htm

Zwracam honor Łukaszowi Leduchowskiemu
i jednocześnie szacunek za wnikliwość w dochodzniu
do prawdy. Jednocześnie chciałem sprostować swoją błędną,
jak się ostatecznie okazało wypowiedź.
Otóż pomyliłem się w modelu płyty - pisłem o GA-7VAX
(możliwość zmiany mnożnika), jak o GA-7VA.
A to niestety nie to samo.
Za mój błąd przepraszam.
Pozdrawiam