Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:17:54 MET DST
> rozkręcili, wmontowali, sprawdzili. Wszystko grzecznie i spokojnie ;)
> Naprawę gwarancyjną (padł dysk)
Wybacz jesli sie przyp.. ale to juz o czyms swiadczy. Mam trzeci komputer w
domu, w pracy drugi.
Jeszcze nie zdarzylo mi sie zeby jakikolwiek element odmowil posluszenstwa
(oby tak dalej :-P )
Wyjatkiem jest ekspoloatacja. W pierwszym komputerze po 2 latach padl CD
naped
(mojej ulubionej firmy "samsung" ;))
> też wykonali szybko, a na moją prośbę
> nawet nie brali całego sprzętu, a tylko odesłali dysk - dzięki temu
> mogłem nadal spokojnie pracować.
>
Czyli co? Serwis przyjechal do domu?
-- pozdrawiam dymek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:09:26 MET DST