Re: >>> Plyta KT7-RAID - maksymalny procek

Autor: von_Kowal (von_Kowa.l_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 13:12:32 MET DST

Użytkownik "dReddi" <dreddi_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Witam!
>
> Mam plyte Abit KT7-RAID aktualnie z procesorem Duron 700.
> Mam zamiar kupic maksymalny procek jaki moge
> wlozyc do mojej plyty. W opisie do plyty czytam, ze maksymalne
> taktowanie szyny to 133Mhz a maksymalny mnoznik to 13.5.
> Gdzies w innej dokumentacji (na stronie www z testami plyt) czytam
> ze plyta obsluguje Athlony do 1.2Ghz. Nie ma natomiast mowy
> o Athlonach XP!

Wyjasnij czy masz KT7_RAID bo ta nie obsługuje szyny 133 o której piszesz.
Czy KT7A-RAID która owszem tak. Twoje wypowiedzi wykluczaja sie nawzajem.

Ogólnie KT7-RAID maksymalnie Athlon 1400 na FSB 100 Mhz tylko, lub też
wszystkie durony.

KT7A-RAID tu sprawa jest bardziej skomplikowna zalezy od wersji plyty.
Athlon Xp wspiera oficialnie tylko wersja 1.4 (bardzo rzadka) i tu nie ma
problemy pojda wszystkie Palomino napewno.
Co do Throghbreada to nie wiem nie próbowałem nigdy moze któs sprawdzał.
Na innych wersjach płyty 1.0 -1.3 oficialnie Athlon XP nie chodza. Chociaz
u bardzo wielu osób taka konfiguracja działa badz działała to u wielu takze
nie . Potrzeba najnowszego biosa dla płyty (jest rozrżnienie na wersje 1.4
i pozostałe) i trzeba sprawdzic dioswiadczalnie ... ew tylko Palonimo

Pozdrawiam