Re: Zwisy kompa przy 3D

Autor: dreddi_at_pf.pl
Data: Mon 08 Sep 2003 - 12:02:36 MET DST

Heja!

Przyczyn moze byc kilka:

- przegrzewanie sie karty grafiki
  Otworz obudowe i przetestuj przy otwartej obudowie.
  Dodatkowo mozesz zrobic nadmuch zewnetrznym wiatrakiem.
  Moze to smieszne, ale kiedys daaawno temu mialem Voodo2
  i oryginalnie (bez wiatraka) tez mi sie wieszal. Rozwiazaniem
  bylo domontowanie malego wiatraka na procku Voodoo2:)

- problem ze sterownikami do karty grafiki lub plyty glownej!

Pozdrawiam,
dReddi