Jak powiekszyc strone www bez zmiany rozdzielczosci?

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 08 Sep 2003 - 11:20:22 MET DST

Czy jest mozliwe, jesli tak to jak ,powiekszyc wielkosc strony www a w zwiazku
z tym takze czcionki bez zmiany rozdzielczosci?W normalnym monitorze crt
zmniejszam rozdzielczosc np. z 1280/1024 na 800/600 i jest fajnie, wieksza
strona, wieksza czcionka. W monitorze LCD np. 17 cali rozdzielczosc zalecana
wynosi 1280/1024 i wtedy tekst na stronie www jest zbyt malo czytelny, czcionka
za mala, siedze dosc daleko od monitora. Czy jest na to rada, bez zmiany
rozdzielczosci, pozostajac przy rozdzielczosci 1280/1024, by tekst strony www
ulegl powiekszeniu?Pozdrawiam.Mam nadzieje, ze ktos w przystepny sposob mi na
to odpowie.