MINT

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 10:18:05 MET DST

mimo rad mondrzejszych kupiłem 6 kanałowego MINTA i nawet gra
sterownii dostarczone na płytce w pudełku są jakieś porąbane zajeło mi tylko
dwa dni opo 3 godziny i już udało mi sie to zainstalować
boję się co kolwiek zmienic w kompie aby znowu nie bawic się z MINTEM a
wystarczy wgrać inna wersje directxów aby zabawę zacząć o od początku
i to by było na tyle tak ku przestrodze.

(Asus AV7133,Ath1800+,256MB SDRAM, S3 TRIO3D/2X) i do tego 6 kanałowy MINT