Re: Aparta cyfrowy - Jaki

Autor: WITUX (witux_at_NOSPAMpoczta.fm)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 10:14:29 MET DST

> Interesuje się bardzo kupnem aparatu cyfrowego niedrogiego ale
> dobrego cenna ok. 1000 mogą być tańsze :). Może kto z was zna cos i
> poleci. Thx z góry za wszystko

Ja polecam MINOLTA Dimage E223 , ma zoom optyczny x3 ,nagrywa filmiki do
1 min z dźwiękiem , jest na karty SD,MMC.
Poczytaj więcej na stronie http://minolta.pl/pe/digital.htm
Aparat możesz nabyć najtaniej to chyba na allegro strona
http://allegro.pl/my_page.php?uid=412107
Ja kupiłem właśnie tu bo dają 2 lata gw. a u mnie w mieście w sklepie 1
rok.

--
    ||// P O Z D R A W I A M \\||