XOSL - problem

Autor: Rafal (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 09:06:47 MET DST

Witam, wiem ze soft, ale nie bardzo wiem gdzie sie z tym zglosic
(obcojezyczne grupy nie wchodza w gre)

mam plyte z dodatkowym kontrolerem RAID Promise (plyta MSI K7 Turbo LE na
KT133A)

dwa dyski na tym kontrolerze i nie moge skonfigurowac odpalenia systemow z
partycji z drugiego dysku (nie tego na ktorym instalowany jest XOSL)
nastepuje reset ...

nie wiem jak obslurzyc odpalenie partycji systemowych (Win 98 i XP) z innego
dysku

nie wiem czy sam boot.ini w Windows XP mi to zapewni dlatego posilkuje sie
XOSL (pozatym lubie ten bootloader)

XOSL 1.1.5

pozdrawiam