Próby włamania - co robić ?

Autor: Ikar (ij11_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 07:56:59 MET DST

Witam,
Mam stałe łącze przez sieć kablową
ACN
używam Norton Internet Security.
i Windows XP

  Czasami pojawiały się rózne komunikaty
o intruzach itp. ale rzadko, raz na tydzień
lub rzadziej.
Jednak od kilku dni, mam co chwilę (gdzieś
tak co 15 minut) komunikat
że zablokowano próbę włamania
i tu podam szczegóły:
Intrusion: Invalid TCP Destination Port
Intruder: 213.237.88.128
Risk Level: Low
Source IP adress: 213.237.88.128
Destination IP adress: dom-I3e6dtvriu1(212
76.61.180) -czyli mój IP
TCP Source Port: 10677
TCP Destination Port: 0.Invalid
No i w szczegółach pokazuje że to
jakiś klient z Danii
W związku z tym mam pytanie, co mam z tym
zrobić, pojawia się to co 15 minut przez cały dzień
i tak już od trzech dni. Nigdy wcześniej nie
miałem tak częstych alertów.
Macie jakieś sugestie/propozycje jak temu
przeciwdziałać.
Z góry uprzedzam że nie jestem zbyt micny w tym
temacie więc prośiłbym o wyrozumiałość.