Re: Barton 2500+ i wentyl Spire SPA04B4 WhisperRock IV

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 06:52:47 MET DST

Użytkownik "/_HEARTSHADE_/" <heartshade_at_wp!!!.pl> napisał w
wiadomości news:bjgiiv$b5k$1_at_absinth.dialog.net.pl

> Nie jestes dobrym doradca i nie bedziesz - nie chce tlumaczyc czemu...

Ja wiem dlaczego, dlatego iż brak Ci argumentów (czyt. wiedzy)

> Zdziwilbys sie jak w/w procesor moze byc cichy, nawet podkrecony na
> 2500_at_3200 ...

Nie zdziwię się gdyż to wielkie "G" mnie w ogóle nie obchodzi.

> Masz odczyt z mojego 2500_at_3200
> Zobacz na predkosci wiatrakow ... gwarantuje ci ze nic nie slychac, a
> BOXowy INTEL - to przy tym sieczkarnia....

Wszystko co się szybko kręci jest głośne i rośnie proporcjonalnie
obroty <--> głośność.

> Właściwości czujnika
> Typ czujnika Winbond W83627HF, National LM90
> Dostęp do czujnika ISA 290h, SMBus 4Ch
> Nazwa płyty głównej Soltek 75FRN Series

Nie rozumiem czy mam gratulować czy współczuć?.

> Temperatury
> Płyta główna 28 °C (82 °F)
> Procesor 32 °C (90 °F)
> CPU Diode 36 °C (97 °F)

Wiesz, jest takie powiedzenie - "Szczęśliwi czasu nie mierzą".
Ja nawet nie wiem jaka jest u mnie temperatura, po prostu
nie mam powodu aby to mierzyć, a może nie mam kompleksów?.

> Wentylatory
> Procesor 1577 RPM
> Obudowa 1430 RPM

Hmm, po co te dane?. Co one mają Ci dać?. (lub mi)

> Wartości napięć
> Napięcie rdzenia procesora 1.65 V
> +3.3 V 3.25 V
> +5 V 5.03 V
> +12 V 11.86 V
> -12 V -11.71 V
> -5 V -5.05 V
> +5 V podczas wstrzymania pracy 4.99 V
> AGP 3.02 V

Tu już w ogóle nie rozumiem. Pracujesz w CBOS'ie?.
Robisz statystyki?. Po co to komu wiedzieć?.

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Na nic skrzydła, kiedy ptasi móżdżek."