Re: Obudowa

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 08 Sep 2003 - 00:37:24 MET DST

Michał Młynarczyk napisal(a):

> A ja dodam od siebie, że Modecom to też straszny szit. Jedyna
> przewaga w porównaniu z Tracerami to lepszy zasilacz (w wyższych
> modelach). Jakość wykonania niewiele lepsza (wiem, bo sam używam -
> niestety).

jeśli chodzi o prostation - nie narzekam
blachy są naprawde grube - nie ma mowy o tym, że jak dotkne palcem, to
wgniotę (co kiedys zrobiłem w nowiutkim tracerze znajomego :-))))
obudowa duża, sporo miejsca w środku, łądnie wszystko pozakańczane

na bude nie narzekam - trafił mi się jednak mały odrzutowiec-zasilacz,
który strasznie huczy

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl