Re: reset stanu pojemniczkow - HP 3820

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Sep 2003 - 23:58:40 MET DST

> Też napełniam jak głupi i mam podobny problem;-)
> Jakimś rozwiązaniem jest nie wyłączanie drukarki. Na wskaźnik nie działa,
> ale przynajmniej nie pokazują się komunikaty o
> pustych pojemnikach:-)

ze co ?
Mi po reinstalce Windowsa pokazywal rzeczywisty stan czarnego (napelniany
juz n razy) ale po kilku dniach klops. Znow jako pusty :(
A udalo ci sie z kolorowym ?

> Czy możesz polecić jakieś konkretne tusze? Chodzi mi głównie o jakość.

Inktec. fakt, koztuja wiecej (czarny 65, kolor 70) ale mam 100% pewnosc ze
bede mogl nimi napelniac wiecej niz 1 raz.
Rekord czarny - 7 razy - przy ostatnim jakosc sie troche pogorszyla to
musialem w normalu drukowac a nie szybkim