Re: wymiary plyty ATX

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 06 Sep 2003 - 23:09:37 MET DST

Osoba podająca się za: bols przyczyniła się do uszczuplenia moich
skromnych zasobów dyskowych ;-) wraz z kolejną wiadomością wysłaną
03-09-06 09:49:

>partycypowalem w podobnym pomysle, sprawe zlacz SUB i ferajny rozwiazal
>panel od oboudow kupowanych w sklepie, moze ktos bedzie mial na zbyciu u
>ciebie, natomiast wymiary podaja niektore ceinniki ze sklepow tudziez strony
>producenta plyty, obczaj np swoja i sprawdz wymiar
Nie zrozumieliśmy się do końca ;-) Jeśli chodzi o panel na tylne złącza
to mógłbym go na chwilę wyjąć z obecnej obudowy(jest dokładnie taki sam)
i np. zeskanować ale wtedy niewiele z nim zrobię w jakimś programie typu
CAD. A wymiary samej płyty(szerekość*długość) nie są mi do niczego
potrzebne(poza tym mam je w instrukcji). Chodzi mi o odległość
pierwszego slotu PCI oraz slotu AGP od np. złącza klawiatury lub od
brzegu płyty.
Trochę dokładniej i jaśniej: tylna płyta projektowanej przeze mnie
obudowy ma być jednolitym prostokątem z blachy. Będą w niej wycięte
otwory pod wszystkie złącza a ponieważ karty: graficzna i sieciowa(być
może też dźwiękowa) są niezintegrowane z płytą więc muszę znać odległość
slotów AGP i PCI od reszty złącz. Mam ochotę wykonać projekt tylnej
płyty w jakimś programie do projektowania płytek drukowanych a tam
dokładne wymiary są jak najbardziej przydatne :-) W sumie mój problem
chyba by rozwiązała jakaś specyfikacja standardu ATX dla płyt głównych
tylko gdzie ją znaleźć...

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{m-a-ł-p-a}post[K_R_O_P_K_A]pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455